Oct 25, 2009

Слава у селу Градиште

Свети великомученик Пантелејмон, је заштитник села Градиште и сеоска слава која се одржава 9.Августа.
Село је смештено у општини Власотинце,насупрот селу Ковачева Бара.

In Gradiste, a village of the Vlasotince municipality (near the village of Kovaceva Bara) a traditional village fair takes place evry year on August 9th: the celebration of Saint Pantelejmon.

Прелепа Козарачка река која протиче кроз село
The beautiful Kosaracka river that crosses the village of Gradiste


Са породицом и пријатељима уживајући у прелепом амбијенту
With family and friends we enjoy the wonderful ambience

Многи људи у овом крају због лоших путева
користе као превозно средство,
војна возила ”Пинц Гауер”

Because of the bad condition of the roads a
lot of people drive a "Pinzgauer" as family car


Шатор који се полако пунио,како су људи пристизали
The restaurant-tent is filling up slowly

И полиција овде има другачија превозна средства
Also the Police needs a little different car than it would in the city
(here Lada Niva, the most popular SUV in Serbia)

5 comments:

  1. Divne li prirode! Lepo je i što se poštuje tradicija, porodica i prijatelji. I na osnovu šturih komentara ispod fotki može se osetiti toplina i nežna osećanja prema rodnom kraju. Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Коначно је и ово прелепо село изашло из потпуне анонимности. Мало се зна о овом крају,драго ми је да пратите мој блог.

    ReplyDelete
  3. Meни је отац из овог села, тачније из махале Бара... Хвала ти друже за ово...

    ReplyDelete
  4. Svaka ti čast. Pokojna mama mi je iz ovog sela, ja sam provodila sve raspuste osnovne škole tako da sam vezana za ovo mesto. Planirala sam da ja odradim nešto ovako ali sada nemam potrebe. HVALA TI PUNO!!
    Trebalo bi da se ljudi Srbije više posvete ovakvoj prirodi.

    ReplyDelete
  5. Samo da dodam, ova zgrada iza, na jednoj fotografiji gore je škola i školsko dvorište gde se sve to održava svake godine. Još jednom hvala!!

    ReplyDelete