Sep 6, 2008

Груби радови 2008 Big works






Због моје одлуке да средим мало и околно двориште, увидео сам да су груби радови постали све грубљи и већи, али са уверењем да ће на крају све лепо испасти ишли смо даље.
Један од планова је био и проширење улаза са горње стране,тако да би са колима могао ући и без тешкоћа паркирати ауто у гаражи која је предвиђена да се гради са леве стране по уласку,због плана око гараже морали смо да организујемо машине да раде (неколико метара у ширину и дубину се требало копати).
Следећи велики посао је био подићи зид или ограду око плаца,поред пута,чиме би добио јасну границу свог плаца,спречавање ерозије и поткопавање сеоског пута око мог плаца.


OK, with my decision to organize also the surroundings...I caused some pretty big works.
One of the concerns was to make an entrance for the car and to build also a garage. My father also advised me, to build a fence around territory, also for later if I'd like to have some animals...but also to prevent that the road gets bigger and bigger and my territory gets smaller and smaller :-)


Кренули смо у изградњу,мени се није свиђала идеја о металној огради или пластифицираној жици,иако су ме многи саветовали тако,ја сам се одлучио за бетонски зид који је требао бити дужине око 50м и висине у просеку 1.5м,са спољашње стране смо убацивали камење из наше ”Козарачке реке”,скупљало се само најлепше у сивој и зеленој боји. :-)

But I didn't liked the idea of a fence like chickenwire or some plastic-fence...I wanted something more solid and good looking...so we had the idea to make it in stone and concrete. We took big stones from the river (I stressed everybody just to take grey and green stones to get a homogene looking wall)
In the pictures

2 comments:

  1. Bas fino sto renoviras staru kucu. Moj otac je iz jednog sela kod Hladicinog Hana (Dzep)i ovog leta idemo gore u selo. Ja cu videti sta ima tamo i da li ima sanse da iradim kao i ti.

    Puno pozdrava i samo tako :)

    ReplyDelete
  2. Сестра од моје покојне бабе се удала и живи у Џепу па имам и ја преко ње рођаке тамо,можда смо и род :-)
    Жељу за реновирање сам почео да гајим још од малих ногу и сад сам срећан да могу коначно да почнем да је остварујем.
    Драго ми је ако и ти у будућности урадиш нешто слично,толико је лепих старих кућа у нашем крају,штета је да нестану...уколико ти буде требала нека врста помоћи јави ми се,моја супруга је иначе архитекта,она је цртала план реновирања за стару кућу.
    И ми смо на лето на југу,можемо да се видимо.
    Велики поздрав!

    ReplyDelete