Jul 15, 2008

Власинско језеро 2008 Vlasina lake

Само 40-так минута вожње од мог села ме дели од прелепог Власинског језера,бисера Јужне Србије који још није откривен,упропашћен путевима,хотелима,базенима,брзом храном и ко зна чега још.
Језеро и његова околина су стварно ретки предели у којима се може уживати у домаћој храни,свежем плансинском ваздуху,чистој прозирној води,и гостопримству људи који ту живе.
Ја сам се овога лета двоумио дали да идем на море неколико дана по завршетку радова (што сам већ раније ипланирао) или да останем на југу до краја одмора,после мог излета на језеро,дефинитивно сам одлучио да останем па и следеће године да породицу доведем овде а не на море.

This two pictures are from Vlasinsko Jezero, a wonderful lake that is situated in the area. I plan to spend a few days around here, to hang loose while working on the renovation of the house.

No comments:

Post a Comment